Andra advent

Idag är det andra advent, jag har varit ensam hemma och bara njutit av att göra de jag känner för. Egentligen skulle jag behöva dammsuga, för de ser fördjävligt ut, men jag fastnade vid datorn ist och gjorde om bloggen (som ni kanske lagt märke till) och gjort den mer passande inför julen. Vad tycks?

Just nu sitter jag och kollar på Miami ink, riktigt intressant att se vad andra bestämmer sig för att leva med för resten av sitt liv. En svensk tjej var dit i dagens program. En tjej som jag tor var med i svenska top model, hon kunde fan inte engelska, eller jo kunde göra sig förstådd, men de var inte bra engelska om man säger så. Aja, jag ska inte säga att jag är jätte duktig heller men jag tyckte nästan synd om henne.

Snart nalkas Erik och mackan - hela och rena, de är jätte roligt att se för jag fattar inte hur de kan komma på så många konstiga grejer som de ska testa. Underhållande till 1000! Och i kvällens prog ska någon av dem lägga sig på operations bordet och göra en fettsugning, jag gissar på att de är erik som ska göra det. Ont, ont ont ser det ut att göra iallafall.
Tur att de har börjat visa lite mer underhållande prog.

Nu måste jag gå och sy in mina arbetsbyxor lite.

Kommentarer
Syster

det blev snyggt med kortet :) puss

2008-12-08 | 13:17:44
moi

Tack älskling puss*

2008-12-08 | 14:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback