Frisör

Haha mamma skrev sådana roliga kommentarer på ett tidigare inlägg (hon är artig nog att lämna kommentarer) och jag kan inte låta bli att le när jag tänker tillbaka. Jag har en vag minnesbild av att jag klippte mitt egna hår när jag var liten, inte uppskattat så klart, var de under köksbordet? de är vad jag har för mig iaf.
Min dröm när jag var liten var:

1: bli prinsessa
2: bli frisör

Inget av detta är aktuellt numera, men ja, den första framtids drömmen är ju svårare än den andra. Numera vill jag bli miljonär så jag slipper känna press att hitta ett yrke som jag vill göra, ist kan jag göra de jag vill: resa. Skulle inte vara så fel att hitta något yrke som passade perfekt för den delen heller.
På tal om resa så funderar jag på att dra en lång resa när min säsong på björnrike har nått sitt slut. OM jag får fortsatt anställning dvs.
De senaste dagarna på jobbet har jag varit ett yrväder, inte vetat vad jag ska göra, gjort fel, flummat bort allt och sett bortkommen ut. Men jag trivs med de jag jobbar med, de är riktigt trevliga.

Imorgon är de kickoff på björnrike för oss anställda, de skulle vara skoj, men vet inte riktigt om jag har lust att spendera de få kronorna jag har på mitt konto för tillfället.

Jag saknar mina gummor, mina stöttepelare, mina solstrålar! Gaaah! Jag vill hoppa tillbaka några år, då vi gick i skolan och dansade och hade konserter i sonkans eller dianas lägenhet.. kanske låter lite fånigt, men de är nog de stunderna som jag kommer minnas mest. Sexuallektionerna var roliga de med! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback