Gu faen

Några dagar har nu passerat igen och de har gått otroligt fort. Juldagen spenderades först lugnt hemma hos mamma, med lite 8-bitars nintendo och julfrukost. Sedan skyndade jag mig till Sveg, duschade och rullade upp håret i papper. Hasse och Emelie kom för att skynda på oss och de blev middag med familjen E. Jag hade så himla roligt, de var skratt, prat och pimplande (vin). När kvällens timmar började ringla iväg så var det dags att gå ner mot VVG. Grabbarna skulle till U och jag ville till H. Hämtade min alkohol i lägenheten, syrran och M kom dit, vi svängde in hos E på en blixt visit, sprang in till U för att lämna saker till J, när jag kutade (läs halkade) vidare mot H så var de på väg där ifrån!?. Snopet det var, hann krama om tjejerna sedan var de borta i ett måln =) Jag hade ingen lust att gå vidare till folkan redan så jag svängde in till U igen. Hur länge vi var där de har jag ingen aning om, men jag gav bort typ all min alkohol.. kände mig tillräckligt lurig. Sedan halkade jag och fredda mot mysen, statoil, bankomaten och tillslut folkan. Hälsade på ismael, blev lite mer lurig och började dansa. Strumbyxorna åkte av för de såg ut som fiskenät och försökte lära Linkan dansa bugg. Han kunde men fattade de inte själv. Jag var glad, jag hade kul och mådde dåligt dagen efter. Fick sällskap av J hem och de va länge sedan. Älskar att somna med honom bredvid.

På morgonen när jag vaknade så kändes tungan som sandpapper och jag kickade ut mig själv ur sängen vid nio tiden. Ville inte växa fast i sängen, dock fastnade jag i soffan ist. Syrran sov över och när hon vaknade så bestämde vi oss för att pizza var den bästa kuren för den dagen. Och hon erbjöd sig att åka och köpa dem, ängel som hon är.
Vid klockan 1 så for syrran hem till mamma och jag och J pallade oss ner till badhuset. Familjen E (minus emelie tyvärr) var där och jag ville inte säga att jag var allt för bakis för att klara av de. Men när vi väl var där kändes det bättre. Vi kastade boll och hade skoj. Jag åkte ikapp maud i kanan så vi åkte tåg, haha.

Men ja måste ju avslöja att jag har spenderat päninga. Handlade 3 klänningar från asos, Jag blev så sur när min klänning (min blivande iaf, hehe) inte fanns i min storlek, vill ju inte att den ska ramla till backen. Köpte då 3 klänningar för att väga upp det hela. Tills dess att min blivande klänning finns i lager.

Ruby Rocks Silver Cat Print Empire DressTFNC Silk Mix Paisley Print Gypsy Style DressASOS Dip Dye Embellished Trim Dress


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback