Men far och flyg!

Nu håller världen på att gå under! De är fan inte klokt! Jag vet att jag har svurit över mitt tidigare jobb, men nu jävlar har de nått botten. Det är fan illa när så kallade "kollegor" känner sig så pass trygg att de kan gå fram och hota någon på arbetstid. De har hänt saker utanför arbetstid och de ska man verkligen inte blanda in i arbetet, inte så att det blir obehagligt att gå till jobbet! Fan vad pissigt förbannad jag är nu! Hur fan har man mage till det!? Jag tycker så synd om * nu för tillfället, * har stått ut med den där skiten så länge nu och helt plötsligt blir det såhär. Jag tror helt säkert på att dessa personer som det gäller är sjuk i huvudet, måste vara något fel för de beter sig som om de vore 4 år. Det som oroar mig mest är att detta inte kommer ses som något alvarligt på det arbetet, att de som gjort detta inte kommer få smaka på sin egna medicin, mestadels för att de är ***** gullegrisar. Fan alltså.
Oavsett vilket så tycker jag att * ska anmäla dem, olaga hot. Ingen ska tro att de får bete sig så. De kommer krävas mod att göra något åt det, men jag vet att * har de modet, starkare än * får man leta efter! Åh gud! Vad fan ska man göra? Jag vet vilka grunder detta är byggt på och jag kan bara säga att de är de löjligaste jag har hört.

Självklart skyddar man de man tycker om, och när man blir upprörd så vänder man sig självklart till de man litar på. Och när man är den personen som får reda på att ens egna kött och blod blivit sårat så pass så är de självklart att man läxar upp de som sårat. Om dessa personer nu inte kan acceptera och inse att de gjort fel och be om förlåtelse utan tar det hela ett steg ytterligare, då borde de fan kickas!

Jag vill säga detta: Jag vet att du är stark, stark nog att göra det. Jag vet att du kan, jag tror verkligen på dig. Ingen ska behöva ett sådant beteende och absolut inte en så underbar och ärlig person som du.

De bästa jag kan göra som jag hoppas ge dig samma styrka som de gav mig är att citera min mamma:

"livet är en strid gumman"

Kommentarer
Syster

Jag har ingen aning om vad det handlar om men det låter förjävligt! Hoppas det löser sig för *! Kram

2008-12-13 | 16:48:03
L

Tack för att du finns, min maffiaboss :). Ne men ärligt talat: det här e för jävligt å jag vet inte alls va jag ska göra. Får se om jag ens drar till jobbet imorrn å va A gör åt saken. Knappast något å händer inget så kommer jag få frispel. Då kan dom räkna me att ett helt gäng kommer bort till jobbet å ställer till me liv för det finns personer som jag inte ens känner som inte skulle låta nån göra nånting mot mej. PUSS!!!!

2008-12-14 | 10:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback