När katten är borta dansar råttorna på bordet

Denna veckan har riktigt gått åt skogen, jag vill bara att de ska bli lördag kväll så jag får åka till lägenheten och gömma mig under täcket med turkiskt the.
Undrar ni varför de har gått åt skogen? Fortsätt vara nyfikna så ska jag föra er genom dessa dagar.

1: Det har ju snöat som satan här uppe, och jag är jätte glad över att de har kommit snö, vi bor i ett vinterlandsskap och de älskar jag, men jag trivs lika bra på en sandstrand med en drink i handen. Men som sagt, snö. och de märks när man kommer ut på morgonen, de är liksom svårt att hitta bilen, och plogbilen kör inte så ofta som den borde för jag plogade typ vägen själv, och höll på att köra av vägen.

2: Jag körde mot rött.. inget hände men ändå... jag skäms! Jag borde kanske anmäla mig till sveriges värsta bilförare! för:

3: jag gjorde illa min bil igen.. dock lagade mamma de, men jag ser vart skadan är och de stör mig.. min älskade bil!!!

4: Jag glömde fjärrkontrollen till tv-hårddisken och därför kan jag inte pausa etc, så om man måste springa på toa och inte vill missa något måste man börja om från början eller skaffa blöja (jag valde såklart att börja om från början, tro inget annat)

5: min första "riktiga" dag på jobbet började på ett förjävligt sätt, jag kanske inte borde reagera så som jag gör.. men ja, jag litar inte på vissa h****! och jobbet var ju inte direkt lätt att sätta sig in i.

6: Jag känner mig äcklig..


7: för att gaska upp mig själv bestämde jag mig för att spendera pengar och köpa klänningen från asos till mig själv i julklapp, och den fanns inte längre!!! jag kollade 5 ggr, men icke. Inget går min väg..


jag hoppas att jag slipper nå mer djävulskap nu.. orkar inte. Något måste gå min väg, snart... helst nu..


Kommentarer
Luz

Du må känna dej äcklig men du är lååååångt ifrån att vara det. Du är ju min Kicks :). Vi måste ses snart, får ta å styra upp detta. PUSS!

2008-12-05 | 08:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback