Bara babar

Jag vet inte varför men jag har ingen lust att prata med någon, jag orkar inte bry mig om andra utan jag har låst in mig hos mig själv (precis som jag brukar göra någon gång per år, helt normalt) Jag är trött på folk som ska förstora upp saker och ting, trött på folk som inte kan se något positivt´. Jag är trött helt enkelt.

Känns det någonsin så att de ni ställt upp för till 100% inte alls är lika intresserade av er? Sådant gör mig less, så jag skiter i de hela.

Nu är det min sista vecka som en fri fågel, på måndag börjar jag arbeta på b-riket. Ärligt talat så är jag livrädd att jag inte ska klara av de jobbet, men men, om babars ungar klarar av att bemästra en inbrottstjuv så klarar jag av att arbeta på b-riket i 5 månader si sådär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback