Bekväm

Igår var det Lisas 40 års fest med 50 tals tema. Riktigt skoj! Vi samlades hemma hos boij & madde först, spelade lite tekken och någon enstaka grogg. Emelie och Elin körde upp oss till festen där vi möttes av ett hav med 50-tals inspirerade människor. Middagen bestod av korv m. mos och en pucko kvällen till ära. Kvällen fortskred och det var bland de roligaste festerna jag varit på i år. Härligt folk etc. Runt 22 började min hosta ta fart och mitt party humör sjönk till botten, så jag blev lättad när elin och jana kunde skjutsa hem mig. När jag kom hem gick jag raka vägen till badkaret för att värma mig och skölja ur hårsprayen som jag hade i håret.
Jag somnade med ett korsord bredvid mig i sängen och tv'n igång. Johan kom hem ett bra tag efteråt, satte igång spisen och somnade, som tur var vaknade jag när han kom hem så jag kunde stänga av spisen. Borde sätta ett lås på spisen, typ barnlås eller något ;)

Dagen har startat lugnt, bara legat i sängen och kollat på tv. Fick skjuts av Boij hem till han och madde för att hämta bilen. Där efter gjorde jag lasange och la mig bredvid johan i sängen igen. En slö dag helt enkelt. =)

Imorgon ska jag försöka besöka badhuset igen, och absolut kolla om vi fått någon vinst på lotto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback