Bilder från helgen

Som jag skrev tidigare så var det pary i helgen och jag har nu hittat lite bildbevis på att man var ute:



Jag ser inte nykter ut, och jag måste erkänna att blanda hostmedicin med två groggar och en öl var ingen bra ide, så jag gick snabbt över till sportdryck. "skål pucko" var en kommentar som spred sig runt bordet. Elin och jana var roligast i deras utklädnad till ronny och ragge. De hade till och med klippt av hårförlängnings slingor för att kunna göra polisonger. Jag själv försökte göra en amy winehouse. Men fattar inte hur mkt hårspray den tjejen måste använda för att få sitt hår så bulligt. Men ja, de blev nå halvdant iaf.

Roligt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback