Julklapps tips

Ni som vill ge mig något i jul, ni har ett perfekt tillfälle att se vad
som står på min önskelista. [Om ni inte vill ge mig någonting
så kanske ni får inspiration till att köpa något till någon annan.]




Pannband:
lite bredare. Inte stickat eller så, de finns på folkan för ca 200 kr.
 typ turkos mönstrat, stretchigt.

Stegräknare:
skoj att se om man rör sig något. Om någon annan också
har en så kan man tävla ;) 50-400 kr ca.

Årskort på badhuset:
eller 12 ggr.

Bikini
gärna en ed hardy, vit eller någon annan rolig färg

Parfym:
paris hilton, ed hardy (se bilderna)

Skor:
Strl 37 har jag, eller mer 37,5 egentligen
http://www.skopunkten.com/
(stövlar, stövletter, ankelboots)
http://www.halens.se/
(en nykomling till min ugg samling)
Stövlar kan jag ha 38 i, då får jag plats med tjocksockar ;)

Tunika:
Från Ellos, 79 kronor på deras rea avdelning
www.ellos.se
Ellos har många fina tröjor. gärna 38 så att de är längre.
dock funkar 36 också.. men hellst 38 =)

Sporttopp:
Ny sporttopp är behövligt, vit skulle vara roligt.





Detta är bara några saker jag kommit på, självklart har jag
dyrare saker som jag suktar efter, tex wii, ny mobil, laptop etc.
Men jag tänker inte önska de av den enkla anledningen att jag
är kinkig och tjänar egna pengar ;) (snart iaf)

Zooma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback