Måste bara säga att jag..

Måste bara säga att jag gillar denna bilden:



Har försökt somna ett tag nu, men hostan vägrar låta mig vila, så jag försöker göra mig själv övertrött ist. Imorgon ska jag upp till vemdalsskalet för ytterligare en dags utbildning. (eller ja, klockan har ju passerat midnatt så jag borde skriva idag) Jag och johan har bara tagit de lugnt, jag har känt mig bakis trots att jag inte har varit full, antar att det beror på bacillerna i kroppen. Igår gjorde jag lasange som jag faktiskt blev nöjd med, och idag slog jag på stort och gjorde en kladdkaka. Ibland känner jag mig huslig.

Jag ska göra ett nytt försök för att somna nu. Hoppas det går vägen. Hoppas på en baddag snart igen, de är så roligt, och motion på samma gång. Dessutom får man komma ut och träffa folk.

Puss på er.

Kommentarer
Syster

Fin bild :)

Hoppas du fått sova nu!



PUSS

2008-11-25 | 08:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback