OMG!

Fy fan, fy fan, fy fan...

Jag hittade mina dröm pjucks:




Är de inte fina, $12.99  låg de på, men de går ut om en timme och jag har förbjudit mig själv att handla skor... idag.. så jag får inte klicka på buy now... TYPISKT!

Men jag hoppas innerligt att de som håller mig kär förstår att de är höga skor, i storlek 37,5 (7,5) som gäller på min önskelista för i år. Jag vill ha en massa fina skor som jag kan beundra och använda när de väl behövs. Vissa tycker om fiske jag tycker om skor... ;)

GIVE ME

http://stores.ebay.com/Cutesy-Shoes

Om ni vill veta vart ni kan hitta världens bästa julklapp någonsin åt mig, så är de där.

Kommentarer
Luz

Dom här e grymma dom. Kicki-skor hehe. Gillade mina som jag hade i lördags hehe, såg näästan likadana ut fast helsvarta :). PUSS!

2008-11-04 | 14:13:41
Johan

Beställ dom så betalar jag.. =oP

2008-11-07 | 10:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback