Come on!

Nu börjar de bli lite intressant hur mitt liv skall utvecklas efter denna vecka. Min sista dag på detta jobb är på söndag (egentligen på torsdag pga att jag är ledig de tre sista dagarna) Sedan åker vi till Åre på en firmatimeout skulle jag vilja kalla det. Och efter de är de tomt tomt tomt på mitt schema. Vad göra?

Det "normala" livet utanför jobbet vet jag inte riktigt vad jag ska säga om, det har varit stormigt ett bra tag, försöker hantera det på bästa sätt men det verkar som om de inte blir lätt. Men man måste kämpa för saker och ting, det kommer inte som en dans på rosor, ibland trampar man på en törn och då blir de att försöka få igång rytmen igen.

Det enda som jag verkligen glöder för just nu är att fixa iordning de där partyt som jag skulle haft (mitt 20 års kalas) och jag vill verkligen att det ska gå av stapeln. Och 36 personer av de jag känner och vill umgås med. Gud vad jag ser fram emot det!!!


Kommentarer
Luz

Jag kan förgylla din tillvaro, gullefjun ;)! Vi kan ta promenader å diskutera livet å laga mat å bara trivas i varandras sällskap, as always. Puss bästaste du <3

2009-04-13 | 15:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback