Macho macho me



Som ni såg i mitt förra inlägg så är jag helt såld på maskerad, varför kanske ni undrar, men då ska jag berätta för er att de är de roligaste som finns, man får vara någon annan för en kväll. Man behöver inte bry sig om så mycket annat än att ha en dräkt. Och de är så otroligt roligt att gå in i den rollen som man valt att klä ut sig till. Its excellent!

Jag följer Luz tankar och känner att pilot kostymen nog får bli min nästa utstyrsel. Även om jag har lättare att fylla ut den dräkten än vad den där modellen har.
Jag kände igår när jag visade upp bilderna att jag har nog en fantasi om att ha ett mer manligt yrke, lite mer macho macho ;) Visserligen skulle jag nog skrika som en gris om jag var polis och någon siktade med en pistol mot mig, och mest troligtvist skulle jag gråta om jag satt bakom styrningen till en boeing och mest troligt vist störta hela planet. Men de som är bra med dräkten är att man inte behöver ha de ansvaret utan bara vara del i en fantasi.


Japp nästa gång får de bli pilot.. jag gillar hatten, yeah!
Förra gången var jag ju trots allt en städerska (french maid) och tyllkjolen revs sönder på en gång jag kom hem till Luz på en lömsk spik i dörröppningen.. snacka om otur.. Ingen tyll denna gång!




Finns många roliga maskeraddräkter på www.bodega.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback