PISS OFF, Jag menar det!

Gud vad arg och uppgiven jag är nu, ska det vara så här? ska de ALLTID vara så här? Min mamma är arg till och med, då har man lyckats bra.
Jag vill inte låta som en svartsjuk jävel nu men jag accepterar inte att någon jävla idiot sitter och säger inför vänner till mig att de ska hem och ligga med MIN pojkvän! MIN POJKVÄN! Då är de inte många hästar som är hemma i det stallet.
Visst gör de fine. Snart orkar jag inte bry mig nå mer. Snart kommer jag ge upp allting. Jag har tillräckligt mycket problem jag vill inte veta av någon falsk jävla människa som jag måste välkomna in i mitt hem och sedan säger sådant skit till mina vänner gällande min pojkvän. Jag litar på Johan de gör jag, men jag tänker inte stå ut med den falska jävla människan en minut till!

Jag ORKAR inte med det livet!

Jag skulle inte vilja ha en vän som försökte förstöra för mig, jag hade aldrig accepterat de av en vän. Det är ingen vän. och att jag ska behöva vara tyst gällande det gör mig så förbannad att jag önskar jag fick slå någon gul och blå!


Kommentarer
Luz

Du är stark, det vet både du å jag. Å jag finns A.L.L.T.I.D här för dej, dygnets alla 24 timmar, så är det bara. Å du har en hel hög me människor som står bakom dej å som aldrig skulle låta den här vidriga personen förstöra för dej! Fy. Hon har inte ens spår av hästar i sitt stall. Bara spån å hästskit. PUSS <3<3<3

2009-04-06 | 12:46:36
http://luzzis.blogg.se/
Syster

Inte tillåtet!!! Om någon jävlas med dig så vet du att jag finns på din sida! Vilken jävla idiot! Hoppas bara att J fattar vad hon håller på med! Så gör inte en vän, inte ens ett svin...

Du är världens bästa!

Folk som inte inser att de inte har nåt att komma med jämfört med dig är inte kloka!

Puss

2009-04-06 | 15:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback