The weekend is finally OVER

Torsdag:

Elin bjöd mig och J på grillning tillsammans med E, M, F. (Roligt om det varit EMD va ;) hah) Efter grillningen var det planerat att åka till Sälen och möta Borlänge folk, jag hade ingen lust att åka till Sälen bara för att vända och åka tillbaka lika snabbt igen så jag stannade hemma.
Sent på natten kom de hem igen, och jag missade inget speciellt.

Fredag:

Grabbarna skulle ha pokerkväll, så jag och Revan kom på att vi skulle sitta hemma och bli lite lulliga, självklart tyckte jag. Vi drack, lyssnade på musik och småpratade. Vid 8-9 kom vi på att de skulle vara skoj att dra på skalet. Vi frågade om Luz gick med på att skjutsa ytterligare två fulla människor. Det gick bra, vi erbjöd maddes bil och fick följa. När vi kom till Ulvkälla där födelsebarnet (F) och hennes vänner befann sig så var inte allt en dans på rosor, redan där stressades allt upp och det blev ett flertal resor hit och dit innan vi över huvudtaget hade lyckats passera OK.
När allt började skulle vi vara 8 i bilen och det slutade med att vi var 5. När vi väl kom upp på skalet så var det som vanligt svårt att ta sig fram, jag fick en utskällning på dansgolvet av två tjejer utan att veta vad fasiken jag gjort?? "vad fan håller du på med? Hur gammal är du egentligen?" Eh OK? Hur gamla är ni om ni inte kan acceptera att dansgolvet är smockat? Gah jag blev SKIT irriterad! Och om jag får en hård armbåge i ryggraden är jag inte den som är rädd för att dunka tillbaka! Skyll er själva.

Gick runt ett tag, försökte hitta dem vi åkte dit med, fick mig en dans på dansgolvet, en öl uthälld över axeln och magont så jag trodde jag skulle krevera. Jag ringde till och med mamma för jag ville hem när jag fick så ont..

Vid 3 tiden hälsade vi på grabbarna som fortfarande spelade poker och sedan deckade jag.


Lördag:


Ringde mamma och kollade om jag var körduglig: vänta två timmar till. Åkte hem och försökte hjälpa mamma bygga ihop hennes nya växthus, 1000 miljoner små delar som inte alls var roliga en dag efter utekvällen.


På kvällen kom flickorna L. M. S förbi så tog vi några groggar, lyssnade på musik och drog på knuten, mycket flk träffade kära klasskompisar och hade skoj, dock var jag så trött och less så jag vände snabbt klacken hemåt igen, med L som följeslagare.


Söndag:


En promenad med favvo L. Dock inget mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback