Järnspikar också!

Igår fick mamma ett paketavi från netonnet gällande min kamera som kommer tillbaka efter det attj ag skickade in den på reperation förra fredagen,  Gud va snabb de lagade den tänkte vi för de hörde inte av sig gällande pris etc. Men när mamma åkt och hämtat ut paketet så visades de att de inte skulle laga den på grund av att de var en stötskada ovh de täcktes inte av garantin. Fine, de accepterar jag. Men jag accepterar inte att snubben på telefonen sa att om de inte täcktes av garantin så skulle vi bli informerade först och sedan få ett kostnads förslag om vi ville få den lagad. Vart tog de vägen? Varför gjorde de inte som de sa? Skitförbannad blev jag. Så i ren protest började jag leta efter en ny digitalkamera på tradera och andra sidor men de tog ett tag innan jag kom på att mitt minneskort som jag har nu kanske inte fungerar i den kameran då? Så då återvände jag snopet in på netonnets hemsida igen och köpte en ny, men med en försäkring i 3 år där olyckshändelse täcks av försäkringen så nu kan de blankafan ointe neka mig service om jag är klantig och tappar kameran och trycker in linsen! Sådeså.

Dessutom va jag tvungen att beställa ett nytt trådlöst tangentbord och mus för de vi använder nu har retat gallfeber på oss i flera flera månader.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback