Så typiskt..

Jag är inne i ett "Flow" just nu och hjärnan arbetar för fullt och jag är övertrött, försökte sova med det gick liksom inte.

Idag startade dagen tidigt, Johan vaknade runt 8, men gick inte upp fören vid 9 tiden.. och då vaknade jag och trodde att jag sovit bort hela dagen då det är sällan som J♥ kommer igång innan mig. Och jag blev lite förundrad när klockan bara visade 9. Så jag började med att äta frukost i sängen medan jag bläddrade igenom Tv kanalerna, men det är ju bara TVshops program som visas på dagarna så jag gav upp det ganska snabbt. Fick SMSavi att min nya kamera äntligen anlänt och kunde hämtas ut (YIPPEY!) Och den var riktigt fin! Liten och nätt.
Den hade inte alla specialfunktioner som den jag fick av mamma, (,som jag så klantit tappade i backen) men den tar foton jättesnabbt och i bra kvalitet.

Sedan när jag lekt lite med den så tog jag mig en promenad på "storstan" (Ironi), svängde förbi Hermanssons för att få lite tips om hur man ska göra för att måla om köksmöbler etc.. och köpte möbeltvätt.. eller vad det hette.
Svängde in på Ada och Arvid och testade lite jeansleggings som jag blev sugen på men beslutade mig för att inte handla. (Kändes bra)
Efter det tog inspirationen slut och jag traskade hem till J som även han var rastlös, så efter ett tag så bestämde vi oss för att åka förbi jobbet och köpa fotbollskrocket och hälsa på Hasse.
Vi spelade några omgångar och jag förlorade såklart medan Hasse och J♥ vann en varsin gång. Det var härligt väder så efter vi spelat och lekt lite så åkte jag och J♥ till V-sjön och badade i det icke så varma vattnet.

En härlig grillad middag återstod hos Hasse och sedan skjutsade jag dem till golfbanan där det var trubadur kväll. Jag åkte hem vid elva tiden för jag tänkte att jag skulle sova bort illamåendet som krypit sig på mig de senaste dagarna men jag hamnade framför en film istället.. och nu sitter jag här.

Jag var tvungen att ta ett kort på min T-shirt som jag haft idag, den är så typisk mig. Köpte den i Thailand och det var J♥ som sa att jag skulle köpa den.. han har vant sig vid att jag är besatt av skor... så så här ser t-shirten ut:



Visst är den fin? Det står: "Love my shoes" på den.
Shortsen är gamla sedan jag var liten, med en bäbis mimmipigg på. hehe.(De är mina sovshorts, jag går inte ut med dem..men jag skulle nog kunna få för mig det lika gärna som att jag gick till skolan i pyjamas några gånger)

Kommentarer
syster

åh det låter som du haft en bra dag syster! Tänker på dig och saknar dig mycket! Hoppas illamåendet lämnar dig! Puss och kram!

2009-08-06 | 04:07:56
http://vidabuena.blogg.se/
Mor

Dom är så gosiga dom shortsen gumman.;) T-shirten är såå passande som J sa.

2009-08-06 | 20:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback