Se upp

Jahapp nu har en vecka arbetlöshet vandrat förbi, men jag har haft fullt upp, de trodde jag inte.

I Söndags var jag och J bjudna på middag hemma hos mor, otroligt gott med soppa som förrätt och sedan grillad fläskfilé. Mums! Underbart gott, lever på smaken än i dag..
På måndagen åkte vi hem till svärföräldrarna och började riva deras kök. Medan grabbarna tog i med hårdhandskarna tog jag fram slipmaskinen  och slipade matgruppen som skulle målas om.

Våra dagar har spenderas hos svärföräldrarna efter det. vi har tapetserat, kaklat, bytt ut skåp, målat och sprayat. Och jag har varit delaktigt i nästan alla områden, förutom kaklingen..=)
Nu idag ska vi bara ordna nytt golv och sätta upp lister, så efter det anser jag att det är klart.
De har varit långa dagar och jag som har sådan dålig cirkulation eller vad de nu är har gått runt och huttrat hela tiden, Och de senaste dagarna har jag vaknat med halsont, not good.
Igår vid 7 -8 tiden bestämde vi oss för att avsluta dagens arbetspass och maud bjöd på röttvin medan loe och johan drack några öl.. vid halv tolv var jag helt slut så vi fick skjuts av Elin hem, tur de annars hade jag nog frusit fast i en rörelse,

Det har varit mycket att göra, flera personer som ska göra olika saker samtidigt men nu väntar jag bara på att filmen som johan ser på ska ta slut så vi kan ordna de sista som ska göras...

Där efter ska jag ta bilen mot hån och kolla posten och vattna lite blommor. Ge mormor lite fisk och prata lite. Men just nu... ska jag leta efter tjocksockarna för de behöver jag! Jäkla skit väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback