Tradera freak

Ja de är väll jag det? Jag gjorde mig ett "fynd" igår igen, de var liksom som om jag straffade mig själv på grund av att jag ändå gjort av med så mycket pengar på en ny kamera så skulle jag göra så plånboken blev ännu smalare.

Jag införskaffade mig hårförlängningskit..

100 st nagelslingor av brunt remyhår (äkta hår) , en tång som man fäster slingorna med och 8 st röda slingor.
Jag fick världens lust att förlänga mitt hår men sedan kom jag på att jag har ju ganska långt hår ändå så jag började planera min systers frisyr som vi ska ordna när hon återvänder i vinter.

100st extensions Nagelslingor 50 CM,05 ÄKTA REMY HÅR #05BRUN1St. Svart professionell värmetång!8st Nagelslingor Äkta remy # Röd 50cm

Jag kanske måste färga det röda håret lite mer knalligt men de beror på hur de ser ut.
Hoppas bara min syster vill ha de nu då, annars gör jag de på mig själv.. Eller kanske mamma?

Nu får de vara slut på shoppandet för min del! fy på mig!

Kommentarer
Mor

Du ä kul du ;)

2009-08-01 | 20:50:31
syster

va du är fin syster, du får helt klart sätta hårförlängning på mig! Du är underbar som tänker på mig! Älskar dig!

2009-08-03 | 22:11:45
http://vidabuena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback