Irriterande

Ja vad ska man säga? Tack vare att jag har ett minne som en guldfisk så har jag inte så mycket att bjuda på. Jag glömde som sagt min kamera kabel i lägenheten.. så ni får nöja er med mig istället ;)
Har hittat ett par snygga jeans leggings på skidshoppen på Björnrike, så jag fick låna med mig dem hem och testa dem i lugn och ro. Så jag ska absolut köpa dem. Skönt att slippa göra impulsköp tycker jag.. okej det var ett impulsköp visserligen, jag skulle inte köpa dem, jag skulle köpa en tröja.. men jag kunde inte låta bli att kika på dem.
De sitter lite löst i midjan, men ju med att jag fick ta hem dem och testa dem så tror jag att jag kan leva med att sy in dem så de sitter perfekt istället för att försöka krongla på mig en 28. För mina vader och lår vill inte riktigt klämma in sig.. och jag gillar inte riktigt att ha för tighta byxor över benen, de känns som om man inte kan vara sig själv då.

Igår fyllde min kära syster år. Så efter jobbet åkte jag hem (men jeansleggingsen) och fick mig lunch, sedan for vi till S och hämtade en hyrbil åt mig. Jag har varit utan min bil en månad och inte fått OK att ta en hyrbil, helt sjukt!! Sedan var det en tur på badhuset som gällde, blev irriterad på en småbarnsfamilj som lät barnen hoppa och flänga i jacuzzin trots att de var fullt med okända folk där.. lite respekt kan man väll ha. Det finns en barn pool av en anledning..

Där efter var det mening att jag skulle stanna i S, men jag orkade inte känna att jag var tvungen att städa, så jag fyllde diskmaskinen och tvättmaskinen och bad J hänga tvätten, sedan åkte jag hem.

Kvällen hemma fylldes med att torka upp soppa som råkade spruta ut i hela köket när mamma testade den nya mixern som hon fått av mig i julklapp. Typiskt.
Aldrig en tråkig minut när man är hemma ;)

Kommentarer
Emelie

tack söööt..=) miss you to hang out=P

2010-01-02 | 12:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback