Wei!

Äntligen har jag fått klänningen från Rare fashion, dock fick jag aldrig den svarta klänningen som jag köpte först, så nu väntar jag på att få pengarna tillbaka annars polisanmäler jag henne/honom, jag har fått nog! Men den här klänningen betalade jag i förrgår och idag låg den i postlådan! Den är jätte skön, lite i kortaste laget, men de får funka och den är lite förstor över bysten, men annars är den prima!
Tror till och med att J gav den ett godkännande.. då är de bra ;)

Lägger in bilder på den snart. Fixar med bloggen som ni kanske ser.

Kommentarer
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Hehe jaaa lite grann :) han är förbaskat skrikig men Jess sköter de grymt bra :D naturligtvis haha Jess nörd som jag är.



Hehe :) men du såg dom iaf, han blev rätt förvånad över alla frågor som han fick!

Det hoppas jag med, är lite smånervös, det är en låååång väg. Svägerska ringde förut och ville verkligen att vi skulle köra lugnt :) förhoppningsvis är det inga idioter på vägarna.

2009-12-17 | 21:15:57
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback