Bra start på dagen

Ja om man nämner "en bra start på dagen" i en mening så gäller det ofta frukost. I mitt fall så gäller de vad som hände mig idag på morgonen.
Jag va jättetrött när jag vaknade, slö i hela kroppen och hade problem att ta mig ur sängen, och när jag kom ut i hallen hörde jag snarkningar, de var inte J som snarkade så jag blev lite små nervös över vad jag skulle hitta i lägenheten.
Ingen i soffan (otroligt nog, de är alltid i soffan folket hamnar) Utan i gästrummet låg T. Jag va tvungen att kliva in för att hämta min kappsäck med kläder (bor ju i resväskor numer) Och försöka komma förbi / över / under allt som är där inne var ju omöjligt. Dessutom så var väskan så tung så jag hade jätte stora problem att lyfta upp den.
T vaknade så klart och jag tror att han blev lite förnärmad och jag såg ju absolut inte vem de var som låg där i mörkret.
När jag väl kommit ur lägenheten skyndade jag mit mot statoil, och körde förbi T.. han hade gått ut medan jag sopade av bilen, kände mig lite elak.
På statoil införskaffade jag mig min frukost och när ja skulle kliva in i bilen igen så var de en kille i bilen bredvid som sa hej. Jag hejade inte tillbaka för ja trodde inte de var mig han pratade med:

"Det är kallt idag"
"Ja de är de väll.."
"Du kan få en värmande kram om du vill?"
"Jasså fan va schysst!"
 Och sedan drog jag igen dörren och for.

En bra start på dagen, med ett leende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback