Klappat och klart

Tack vare födelsedagspresenten som jag fick av Johan så har jag äntligen tagit tag i mitt hårproblem, de bara hänger och slänger så nu bokade jag tid hos marie i härdal för nästa torsdag, så förväntasfull men samtidigt så livrädd, mitt hår är jag jätte rädd om. Jag har aldrig gått ifrån frisören utan tårar i ögonen så nu hoppas ja att de blir bra.

Jag har varit ledig två dagar, vaknar runt 8 varje morgon och gör inget bra jobb med att smyga så att J inte vaknar.. så hej och hå.
Jag har även tagit tag i min garderobsrensning, herregud vad skönt de är att rensa garderoben och inse hur mycket man egentligen drar runt på. Jag har tröttnat på dem ändå, så då säljer jag det vidare på tradera. Många av sakerna har jag endast använt en eller två gånger. de är ju ganska lustigt egentligen på grund av att jag är helsäker på att jag kommer använda dem när jag införskaffar dem. Aja.

Jag säljer:
tubklänning brun m turkost mönster
tubklänning i flera fina färger
två t-shirtar
BH (oanvänd såklart, den va alldeles förliten.. urk)
två shorts
fornarina linne i spets
stövlar
två par ballerina
HM byxor
Fornarina jeans (redan sålda)
Jacka (redan såld)
Tunika
Bolero
Skjorta
Linne

och säkert något mer.
Helt ärligt är jag superduper stolt över mig själv. Och om jag får allt sålt för utropspriset så har jag över 1000 spänn att göra av med.. de känns bra.
(Dock vill jag inte veta vad allt kostade nytt, hehe, skrämmande tanke)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback