Jag är mer än vad du tror

Jag kollar på Föredetta fruars klubb.

Den filmen har jag haft i många många år nu, och behöver den ibland.
Otrohet, blir lämnad för någon yngre och snyggare.
Så typiskt.
Jag gillar Bette. Goldie och Diane.. riktiga brudar i denna film!



Läste lite i en bok förut:

"Om män är otrogna är det inga känslor inblandade, det är mycket värre om kvinnor är otrogna, för då är det inte endast en sexakt, kvinnor gör inget utan att ha känslor med i spelet"

Varför ska man över huvudtaget vara otrogen? Varför räcker inte en person? Varför? Jag blir så arg. Om man är tillsammans med någon måste man fan värna om den personens känslor. Om den andra inte lockar längre, GÖR FÖR FAN SLUT INNAN!

Så nu har jag sagt mitt.

Nu ska jag njuta av slutet på filmen. Hämnden är ljuv!


Filmen får:

♥♥♥ / 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback