Same old Same old

Nu har jag precis spenderat 4 timmar (+ lite till) på en utbildning inom skistar som jag råka glömma göra tidigare, det var bland de roligaste utbildningarna jag har haft, det var typ en film som man kollade igenom med en massa frågor och uppgifter, tänk om det vore så enkelt när man gick i skolan? Dock svarade jag inte helt korrekt på alla frågorna då de fanns två svar som var rätt men ett som var mer rätt än de andra och jag min klant slutar läsa alternativen när jag ser ett som jag anser stämma.. så de drog ner mitt betyg lite, men godkänd blev ja allt. Hehe.

Förra veckan jobbade jag sex dagar på raken och hade där efter två dagar ledigt. Dock blev de verkligen inte så avslappnande med de två dagarna trots allt för på första dagen skulle jag till tandläkaren och tandläkaren i sveg är ju inte de bästa direkt. En gammal lagning hade inte varit helt OK så jag va tvungen att byta ut den, den tiden jag fick stämde inte med den de hade skrivit in, sedan så skulle jag komma dit en halvtimme tidigare vad de bestämt för jag måste låta bedövningen sitta en halvtimme innan den funkar. Men självklart fanns de ingen i repan när jag kom och inte fick ja bedövningen innan den tiden heller. Utan ist så sprang de och frågade mig var 5:e minut om bedövningen funka. Jag blev skit förbannad för det för om man har avtalat något så har man, och då ska de inte hålla på och stressa mig för om någon tjatar på mig så ger jag mig jävligt snabbt utan att jag egentligen vill.. och efter allt var klart så var priset 2000 kronor! Jag höll på att falla av stolen, fattar fortfarande inte varför de kostade så pass mkt!
Dessutom var jag vungen att gå tillbaka dagen efter för jag kunde inte tugga och inte dricka etc för de hade gjort tanden för hög och den ilade hela tiden.. visserligen kan jag fortfarande inte tugga, men vill aldrig mer gå dit!

Bilen blev lagad dessutom så de blev jag riktigt nöjd med, men de går ju på några tusenlappar det med så nu är jag pank redan efter några fjuttiga dagar efter min första lön på flera flera månader.

Jag J och W badade den andra dagen och sedan kom B,M,H,L, S från skalet så vi käkade middag på knuten och for på husky och bowlade. Jag sög på bowlingen, hade fortfarande träningsvärk sedan jag, M och B var dit förra lördagen så jag höll på att dö varje gång jag skulle slunga iväg klotet.
Vi lekte lite i vårat lag och kastade på olika vis, L var bäst för han kunde slänga två klot och slå ner två käglor som stod på varsin sida av banan. Skit snyggt kast!
Alla blev full utom jag och W för vi var ju chaffisar. Men jag drack redbull i ölglas så jag kände mig som en i gänget. Och de roligaste av allt är att jag har minneslyckor! Stabilt va?

Nu jobbar jag sju dagar och får vara ledig 3.. så efterlängtat! Och dessutom så fyller M år imorgon, 20 år, så hon blir en gammal tant och de ska vi fira med lite spel på fredag. Ska bli så skoj.
Hoppas dessutom att jag ska hinna träffa L i helgen, dock kan de finnas risk att jag mår illa på lördagen, men de fixar ju en tur på badhuset. eller hur H?

BTW solariet på mitt jobb är underbart! Jag får färg! woho! Nu jäklar H så ska du se på pepparkaka, jag lyckades inte i tunisien, turkiet eller vanliga sommardagar.. Men nu du... Solariet är hemligheten ;)
(om de inte funkar så tänker ja inte träffa dig innan jag har varit utomlands minst 2 veckor!) hehe.


Kommentarer
Luz

Jaa alltså vi MÅSTE ses, det är skamligt längesen å bubbelpool å bastu piggar alltid upp s ;). Saknar dej, going!! Pussis

2009-01-26 | 09:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback