Vill du gifta dig med mig?

2009, Jag har inte skrivit ett skit rent ut sagt efter det att nyåret närmade sig. Jag hade dock gjort ett inlägg den 31 men det publicerades aldrig, orkade inte klicka på 'publicera' helt enkelt. Och de kändes faktiskt riktigt skönt att ta ett avhopp från ens skrivande. Lets face it, jag skriver trots allt för mig själv och mitt urkassa minne och de är inte många här i världen som anser att min blogg är mer intressant än aktuellt.(förutom jag då).

Mycket har hänt men jag har egentligen bara några få saker som jag vill poängtera:

28 december : Älskade 'Systra mi' fyllde stort, hela 26. (Sug-i-sex) Hon fick en slalomskida av mig i present, och ett doftljus.
2 januari: Älskade, min älskade, fyllde 27. Trots bakismoln så tror ja de va en ganska bra dag. Han fick ett halsband och en smörgåstårta =)

Nu när jag tänker efter så fick jag aldrig smaka syrrans tårta, humpf.

Jag har haft en 100 årings kropp när jag varit ledig känns det som, jag har inte orkat någonting, men de är väll så, måste komma ihåg att sätta i laddaren i natt. Min hjärna har sagt år mig att jag absolut inte velat göra någonting förutom att bara umgås. Dock var jag uppkäftig och sov för de mesta. Har en förkylning som inte släpper, den bara lurpassar och ger mig hintar om att den är där. Elaking.

Mestadels varför ja inte engagerat mig i att sitta vid bloggen är för att jag vet att jag måste göra om den, man kan inte komma undan med julgranskulor hur ´länge som hellst. Och så länge jag inte vet hur jag vill göra om den, så håller jag mig borta.

I natt kunde jag inte somna, de var helt omöjligt. Var nära men blev snuvad på det.  så vid 3 tiden var jag så frustrerad så jag var tårögd. Klev upp och frågade om inte J skulle sova, så de blev att vi kollade på en film. När klockan närmade 6 på morgonen så kunde jag äntligen drömma mig bort.
Vi kollade på sex and the city the movie (sett den 5-6 ggr nu.. ) , och jag vet att J endast gjorde de för min skull, jag antar att han förstod hur frustrerad jag var vid det laget. De syntes nog lång väg. Kan inte låta bli att älska den filmen, känner mig så lik samantha så de är sjukt.
När vi höll på att somna frågade jag johan om han ville gifta sig med mig.. bara för att härma de på Tv'n

"- men skärp dig!"
 
Haha, jag kunde se hur ställd han blev. Och inser nu i efterhand att jag nog skulle pissat på mig om han svarat anorlunda.

Tro inte för mycket nu.

Antar att jag måste börja jobba på en ny blogg.. nu när jag avslöjat mig.

Kommentarer
Luz

Men älskade govän, vill du ha hjälp me bloggen å ifall du skulle låta mej hjälpa dej så säj bara till :). Jag bara sitter här på dagarna ändå hehe. Behöver tidsfördriv som är kul för att orka me dom 8 timmarna i helvetet. Puss!

2009-01-16 | 08:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback