Byggarbetsplats

Som sagt är min blogg under konstruktion, dvs att den kommer vara lite konstig ett tag för jag kan inte riktigt de här med design ännu, jag trodde att jag gjorde det, men trots det så har jag suttit i flera timmar och dragit mig i håret bara för att jag inte kan få bort understrykningen på alla länkarna. Urk.

Jag använder mig av denna sida för att få hjälp med designen och den har ju blivit bättre än vad den var innan. Men nu är det endast den där lilla detaljen som stör mig. Sedan så måste jag fixa ett fint foto av mig som jag kan använda på bloggen, men det betyder att jag hellst ska kunna photoshop och jag var inte riktigt uppmärksam på de lektionerna. ¨Jag vill ha en vit bakgrund och en bild av mig som är bakgrunden liksom... men ja... de kommer ta ett tag i mitt tempo.
Nu ska jag låta hårrötterna återhämta sig och lägga mig i sängen.

Imorgon väntar en ny spännande dag på ett nytt jobb.
Så jag kommer inte kunna jobba på bloggen men skriv gärna till mig om ni har några tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback