Festival sommar?

Igår morse bjöd jag och J♥ bomp och linkan på frukost. Det blev en brakfrukost med nybakt bröd och the, kaffe juice bland annat. När frukosten hade sjunkit så fick jag äran att övningsköra linkans bil med släpvagn. Jag tyckte själv att det gick väldigt bra. Vi åkte till V-sjön och där var det redan fullgång med vattenskoter etc.
Efter mycket lek och några timmar hade passerat så var min kära syster påväg till S. Så då skjutsade Hasse mig och min svägerska, madde och bomp tillbaka till byn.
Min syster anlände nästan direkt efter det att jag kom innanför dörren.

Vi umgicks en liten stund, jag kände redan att jag var långt ifrån färdig så medan hon åkte vidare till förfesten så stannade jag kvar i lägenheten och skulle förbereda vår middag på grillfesten. Jag hade bestämt mig för att jag skulle testa att tillaga fisk för första gången i mitt liv. Jag vet inte vilken fisksort jag använde, antingen torsk eller sej. (Vi har de i frysen och påsen var inte markerad så varken jag eller J♥ har någon aning om vilken fisk vi tog fram.)

Jag mötte upp resterande av gänget på pizzerian och där hade de ett band (willie lees) som skapade en stor publik på uteserveringen. Efter att ha lyssnat ett tag drog vi vidare hem till Maria och påbörjade vår grillning.
Jag hade med mig min fisk i folie och en gräslökssås och syrran hade gjort couscous sallad. Blev jättegott och jag fick beröm för fisken, otroligt härligt.

Mamma kom förbi på kvällen och tillsammans så kollade vi på nanne grönvalls uppträdande. Jag tycker att de var så otroligt roligt att mamma kom med ut, och jag hoppas det sker fler gånger. Jag älskar henne så och vill att hon ska ha roligt också!
Tyvärr hann jag inte ta något kort på mamma innan jag råkade tappa kameran i backen så den gick sönder, men jag har lagt upp bilder på facebook. Och jag vet att wuga har kort på oss tre tillsammans och även maria, så jag ska leta upp dem med.


Tack för en trevlig kväll alla ni som var med!
 





Jag och min älskade systeryster!!!

Kommentarer
;)älskar dig gumman

2009-07-06 | 21:42:12
å din syster också förståss

2009-07-06 | 21:43:44
K

hehe tack ;)

2009-07-06 | 22:12:20
http://charade.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback