Förbereder

Nu såhär på kvällskvisten har jag bestämt mig för att förbereda mig för hösten, (för de verkar ju inte bli nå mer sommarmys direkt) och då passar det ju utmärkt att införskaffa sig några säkra kort i garderoben.
Jag fick hem H&M's nya katalog i veckan och det är ju självklart att man bläddrar igenom den så den nästan faller faller sönder så nu skyndade jag mig in på hemsidan och beställde några saker som jag tror kommer bli perfekt till hösten, vissa av sakerna är ju självklara och vissa har jag redan haft, och förbrukat.

Jag älskar varma tröjor när hösten börjar smyga sig på och vinden drar in över landet igen. En snygg skjorta sitter aldrig fel och standardplagg som en lång topp känns otroligt mysigt. Man kan ju använda dem när som hellst beroende på hur man väljer sina accesoarer. Eller hur?

vad jag kan se så är denna varma tröja inte i farosonen att krympa till en magtröja som min förra långa finstickade polo var... och blev. Så nu kommer de kanske fungera mycket bättre, eller vad tror ni?





Kommentarer
modern

läst;)

2009-07-26 | 18:48:46
Mor

Läst ;)

2009-07-26 | 18:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback