Kliar i fingrarna!

Nu är det den 9 Juli om inte alla redan visste det, det innebär att jag är ledig 3 dagar till innan mitt vikariat på $ börjar, och det innebär även att de är ca 5 dagar kvar tills den nya Harry Potter filmen har biopremiär! Åh det kliar i fingrarna!
Jag älskar HP. Det är så spännande och roligt att se, Vill ni se trailern? Klicka här.
När det talades om att denna film skulle skapas så sades det att de var den sista HP filmen som skulle göras, men vad jag nu förstår så kommer de fler filmer bland annat en sep-nov 2010. Så då behöver jag inte känna någon sorg ännu.

Alla borde se Harry Potter and the half-blood prince, Den ska vara mer spännande och läskig än tidigare! Finally!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback