Spiteful

Hahah. Nu sitter jag hemma på en fredagkväll (ja jag vet att vissa kan se de som tråkigt) och njuter av att kika runt på internet. Och samtidigt göra lite internet shopping. Lets face it- jag kan inte hålla mig ifrån det. Jag är inne på Halens sida och kollar runt, först tänkte jag handla från en annan sajt men de sätter en vara på rea, men endast vissa färger inte alla.. varför? så snopen när jag märkte att de skorna jag hoppades köpa för 159 :- kostade 359 :- på den färgen jag ville ha! Snällt? Nej. Så då vände jag mig direkt till halens ist där man får vad som visas. Herregud man ska ju inte lura folk, om de är rea på ett par skor så är det... inte endast vissa färger!
Samtidigt som en "festival" är i fullfart 150 m från där jag bor kan jag inte råför att hånle när jag ser regnmåln komma närmare och sedan låta himlen öppna sig så pass att man inte längre hör musiken på grund av allt regn.. och då tänker jag bara: Ett riktigt bra beslut att man stannade inne på en fredagskväll.. Vill ju inte vara en blöthund.


Men åter till ämnet: SHOPPING!

Jag är ganska pank, min a-kassa vill inte betala ut mina pengar än.. så jag vänder på kronorna.. men jag tänkte så här idag: Jag går inte och betalar in mig på "festival" området så då sparar jag in lite pengar som jag kan spendera... och ni som känner mig vet att jag är lite av en shopaholic.. även kallat smygshoppare. (bättre än att smygäta!) Så nu har jag hittat några fynd som är snart påväg hem till mig från Halens:




Sängkappa [Vit] 199 :-(måste gömma de fula madrasserna!) :




















Shorts [Gråa] 79:- (Vill ha fin färg på benen i sommar) :




























Shorts [Längre grå] 79 :- (Så himla snyggt i sommar! Letat länge efter sådana i rätt färg) :




























Stövel
[Beige] 199:- (en strl förstora.. men mina Uggs från Aus är helt utslitna.. human right?) :



















Jag kan inte låta bli att trycka på "Köp" knappen, men jag måste bara visa ett par skor som mina ögon fastnat vid och som jag dregglar över:






















Dessa kommer jag dreggla över ett tag, men jag har inte så mycket pengar kvar att spendera.. så jag väljer att vänta med dessa, men antagligen kommer de vara slut i min storlek när jag väl har råd med lite shopping igen.. Hoppas min kära syster köper min gamla bubbla som bara står så har jag råd med dessa.. och hyra.. och en ny mobiltelefon! hehe.. Och det bästa vore om min älskade "Mr big" (bubblan alltså) stannar i familjen, där den hör hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback