Underbart, helt fantastiskt

Idag på jobbet verkade det som om de flesta inte klarade av regnet utan ville spendera pengar istället, för de var full rusning hos oss hela dagen, full rulle konstant och det är ju alltid skoj! Men det märktes ganska snabbt att det dåliga vädret även hade gjort vissa på dåligt humör. Men alla har vi våra dagar.
Jag lyckades strula till redovisningen igen, trots att jag använde miniräknare, hur icke duktig kan man vara egentligen?

När jag kom hem möttes jag av en skinande ren lägenhet, tända ljus och ett lugn. Det var så underbart att komma hem! Min underbara sambo hade skyndat sig och städa lägenheten efter det att jag åkte tillbaka till jobb efter lunchen. Snacka om att jag blev positivt överraskad och glad.
Vi åt middag och kollade på film och helt plötsligt så hade klockan blivit 23.30. så nu måste jag verkligen sova.. har morgonskiftet imorgon och vill verkligen inte försova mig.

Imorgon har jag bokat en dejt med min sambo, jag ser fram emot det, lika mycket som innan vi flyttade ihop, det känns som om man måste göra något sådant ibland. För att man inte ska hamna i samma hjulspår hela tiden, och lets face it. När man flyttar ihop så är de lätt att inte säga "nej jag kan inte ikväll.. jag ska på en dejt" för alla tar för givet att ju med att man träffas varje dag så behöver man inte dejter. Men det behöver man visst. För även om man ses varje dag så behöver man en speciell kväll då man har planerat något tillsammans.

Ja jag är en hopplös romantiker. Och kan inte vara något annat när man helt oförberett möts av levande ljus!

Kommentarer
syster

Åh va underbart! Precis så ska det vara! man måste ta sig tid med varandra! Du är värd att bli ompysslad älskade!

2009-07-22 | 11:50:44
http://vidabuena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback