Väntar, Evig väntan


Nu sitter jag och väntar på att klockan ska närma sig 12 så jag ska börja jobba. Gick upp 9, försöker vänta tillrätta på dygnet igen, ovh J♥ sover vilket innebär att jag måste försöka smyga runt i lägenheten, men vilket jag anser är väldigt svårt då de är som en elefant i en porslinsaffär.. Jag har spenderat de första timmarna med att kolla runt på aftonbladets hemsida och läsa meningslösa artiklar samt kollat på TV, vilket innebar hemska TV-shops program och det störde mitt humör, Vartför har alla kanaler olika TV-shops program samtidigt för? Man kan ju inte se NÅGONTING annat. Störande. När jag tröttnade på det smet jag in i badrummet och städade handfatet och försökte vässa en kajalpenna, men de vässarna ja köpte igår var inte bra så det slutade med att pennan endast är ca en-två centimeter nu. Aj aj.
Kan bara säga att jag är envis vilket har resulterat i att jag inte kunde sluta vässa när jag börjat, jag hörde liksom ett mantra när jag stod där "det ska funka, de ska gå, de ska funka" Men... de funkade inte,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback