Hot stuff

Man kan ju inte direkt säga att Juni har kommit med bra väder, det är så pass att man har en otrolig tur om det inte regnar när man går ut och går, de är så himla trist och absolut för de ungdomar som tagit studenten och de som haft skolavslutning. Urk.

Jag hade planerat att jag skulle rensa lägenheten idag, de är så svårt att gömma undan saker nu, finns inte ett enda ställa som jag inte redan har proppat fullt med saker... öch oftast har man lagt något som man behöver längst in och måste dra fram allt, och de är så lätt att hela lägenheten blir rotig igen då, för jag kommer ju aldrig ihåg exakt vart jag gömt just den grejen.. Huvva, Så min plan för dagen var egentligen att jag skulle ordna plats i förrådet och bära ner en massa gamla möbler etc dit så jag kan sätta upp 5 hyllor i gästrummet, mycket lätare att hålla ordning då. Men jag kan inte hitta förråds nyckeln, det hade jag inte räknat med i planeringen.

Så nu sitter jag här och undrar om de är någon ide att försöka gömma allt i olika skrymslen och vrår igen så lägenheten ser ren ut.. igen. Men de är ju evighetsgöra. Men jag har ju slängt en massa saker så jag förstår inte varför de inte blir mer fria ytor nu.. Ett mysterium.

Kollade runt på aftonbladet och de var en tävling om den godaste hamburgaren, och jag tänkte att ist för att skriva in recepten här så tar jag klippet ist så ni får känna efter själva om de vore gott med lite hamburgare idag. Hoppas bara att ni har uppehåll så ni kan göra goda grillade hamburgare ist för stekta, de tar ju bort känslan av de hela.

enjoy: (observera att ni kan förstora klippet och pausa om de är något av de ni vill testa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback