Not everything is black or white

Sedan jag kom hem har jobbsökandet varit ett faktum, hur ska jag klara mig utan inkomst? Som tur var hade jag gett $store mitt CV och tack vare att jag besöker dem ca 1 gång per dag så lyckades jag få mig en jobbdag den passerade veckan, och det var tal om att jag skulle få hoppa in igen på torsdagen men så bra blev det inte. (Men kommer antagligen få jobba en dag nästa vecka och förhoppningsvist kan jag hoppa in när semesterveckorna startar)

Efter det att jag kom hem från Thailand så är det precis som om min kropp suger åt sig fett och vatten för jag kan inte få på mig mina jeans längre, alla mina kläder känns obekväma och jag vet inte hur det kommer sig? När jag och J var i Thailand så var jag helt hundra på att jag gått ner i vikt.. Och när jag kom hem hoppade jag nästan av förväntan att mina jeans för första gången sedan jag gick i skolan skulle kännas lite förstora.. dock fick jag inte dem över höfterna nästan, vad hände?
Så på grund av detta hemska uppvaknande så har jag och min kära Luz varit ute och gått ca 45 min varje dag den här veckan, och när jag va förbannad så pinnade vi regält.
Dock kommer det nog ta ett tag, men jag har mitt mål.. Men jag vet inte hur jag ska klara mig utan mina chokladdoppade cashewnötter (stavas kanske inte så men skit samma).

Men men... kämpa kämpa kämpa, antar att de är de som gäller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback