Ohhh no!

Ja vad ska man säga, jag har kollat på alla avsnitten av "The hills" som finns tillgängliga nu på säsong 5 och jag kan bara säga att jag hoppades att Heidi skulle gå ifrån Spencer på riktigt (ja jag vet att skvallerpressen informerat om giftemålet men ja) Men i de 10 avsnittet så var det dags för deras bröllop. Jag tycker att de inte är sant! Som jag skrev i mitt förra inlägg så tycker jag att han är respektlös och en skitstövel om jag får tillägga det, Men ja.. Hoppas de inte är på riktigt.. om de är ett äkta förhållande och äktenskap så hoppas jag att Spencer genomgår en radikal förändring, trots att han gjort ett försök så tror jag inte det blir långvarigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback