En gång för alla

Jag vill göra rätt för mig en gång för alla och be om förlåtelse till alla jag orsakat smärta. Jag kan inte ge en bättre förklaring än att jag har varit väldigt självisk och haft dålig självkänsla.

När man växer upp gör man otroligt många fel och man försöker lära sig av misstagen, jag har alltid haft ett minne som en guldfisk så ni kan ju lätt lista ut att jag inte har lärt mig särskilt mycket. Kanske beror detta på att vissa saker har skett mot mig så jag ger lika tillbaka eller samma mynt åt andra, av ren tro att de är OK. Men de är inte OK, och jag vet det nu.


Jag tänker inte skriva ner allt jag gjort och allt jag vill be om ursäkt för, de här är en öppen förlåtelse och alla som jag sårat är medräknade i den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback