Minus you, minus me

Ack sådana dagar.

Torsdag:

Som jag sa så var det hårets dag och åkte till gamla jobbet för att träffa luz, vill bara skriva till att jag älskar den människan, alltid lika go och umgås med. skratt och skvaller och dyl. Vi borde sitta ihop vid höften så vi alltid kan pratas vid! Alltid där i vått och torrt. I love U!

Fredag:

En dålig hårdag då jag fick greppa plattången och "stryka" håret, men lyckades inte tämja den bångstyriga stighelmer slingan i luggen. Arbetet kallade igen och dagen tycktes aldrig ta slut. När jag kom hem (fortfarande med förbaskad huvudvärk som de tidigare dagarna) så kröp jag till sängs och lugnade ner mig tills Sonkan ringde och berättade att de hade lämnat funäs på väg till vemdalsskalet. Jag tyckte själv att ja var jätte snabb att byta om, men de var en typisk dag då inget stämde och inget dög så när jag tillslut hade bestämt mig för min nya asos klänning och nästan-skinnimitations leggings så hade klockan blivit ganska mycket. Och S och Diana hade redan anlänt till höjdpunkten. Snabb resa dit och partyt var i fullgång. Jag var min egna chaufför och tur var nog det. Dock hann jag bara se dregen en snabbis och lyssna på ca 2 låtar innan jag var tvungen att styra kosan hemåt igen.
Höjdpunkten var inte backyard babies, inte alls, de var att se och prata med D och S igen, de är guld för mig. I min vänskapskrets så är det endast 3 personer jag kan viga mitt liv åt, och de är just D;S;L. (om man läser de bakåt kan det missuppfattas, hehe) De är de tre personerna jag alltid kommer lita på, alltid kommer finnas tillhands för och alltid alltid alltid sakna när de inte är i närheten. Och det bästa är att vi aldrig blir främlingar för varandra, oavsett hur lång tid de tar mellan vi hörs av. Jag menar inte med detta att listan inte kan bli längre, utan de är bara så att dessa personer är de närmsta jag har. Jag ska absolut inte glömma att nämna min älskade syster som också är min allra bästa vän, i vått och torrt men hon vet att hon är mitt liv ändå (likaså resterande familjen såklart)
Aja
Kvällen var otroligt rolig, medan tjejerna drack alkohol så svepte jag mina alkoholfria drinkar som kostade skjortan, men är man ute så är man, inge mesvatten då inte ;) You have to spend it, believe in it, live it.. thats my motto, på svengelska. Det västa är att jag knappt har något minne av kvällen, och jag mådde pyton dagen efter, precis som efter en kväll med alkohol, så jag antar att jag var bakis.. utan att jag egentligen syndat. Kanske sympati bakis? något var det iallafall. 

Dessutom träffade jag gamla klasskompisar som tex Mickis, otroligt skoj! Vi stod och fulade oss på dansgolvet. Han gör mig så glad! Och han dansar nästan fulare än mig ;)

Lördag:
 
Upp på jobb, som sagt mådde jag pyton och hade minnesluckor. Trött som satan och huvudvärk. Stressigt på jobbet som vanligt men dock fick jag en redovisning av Mad på jobbet om kvällen innan så de lättade upp stämningen och jag hade något roligt att skratta åt. Synd bara att jag missade det!

När dagen var slut så åkte jag och kära mor till vemdalen på bykrogen och åt underbar middag, täljstens menyn, de är de bästa någonsin! höll på att säga att de är de bästa i världen, men de skulle jag vara tvungen att ångra, men de ligger på en hög listplacering iallafall. Mums! Tack mamma!

Åkte till sveg på kvällen, blev chaufför för J, S och V. De skulle upp till svärföräldrarna och S sluddrade glatt. Efter ett tag så lyckades S somna, och vi var tvugna att väcka honom så fick jag skjutsa hem honom.

Notis: Melodifestivalen suger! dueller och röstningar hit och dit, gamla hedliga uppesittarkvällen är otroligt saknad! aldrig att jag någonsin kommer engagera mig i den skiten förens de går tillbaka till endast en kväll and thats it!

Söndag (idag)

Dagen började lugnt, ingen stress men så fort jag satte foten på jobbet så var det full fart, jag har jätte ont i fötterna och det ringer i öronen. Dessutom tror jag att de spökar i min bil för när jag åkte till jobbet så höjdes volymen på bilcd'n helt själv, jag rörde ingenting utan såg på displayen volymen bara höjas och höjas, faktiskt lite läskigt.

"nu kan du dra" (menade att gästen kunde dra kortet)
"okej då drar jag! följer du med?"
Haha


Kommentarer
Luz

Ååååh ditt inlägg gjorde min dag nu kan jag säja :). Jag älskar dej me som fasen! Å saknar dej varje dag! Känns jättetomt på jobbet sen du slutade för snart ett år sen!! Men du finns alltid där även om vi inte ses så ofta som vi trodde att vi skulle göra hehe. Men vi SKA ta tag i det där nu. Haha LSD ja tss ;). PUSS <3<3<3

2009-03-09 | 08:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback