Oj jag råka..

Hum.. jag gjorde något dumt igår (måndag)
Satt på jobbet med madde, hade skit skoj, skvaller och skämt och bara allmänt prat kikade in på tradera och hittade en ny mobil, i guld. woho. Och jag är väldigt impulsiv när jag gör något, jag kan inte planera för då backar jag ur. Så jag la ett bud.. två timmar senare hade jag vunnit auktionen. Fan!
Det värsta när man är impulsiv så tänker man inte framåt.. jag har ju egentligen inte råd just nu. Men jag behöver visserligen en mobil, mitt knapplås är helt fucked up på min mobil, så nu ska jag testa den mobilen.. vi får se hur de går. Kan ju alltid sälja den vidare om de inte funkar.. men hoppas hoppas hoppas att de kommer går bra ändå.

Skulle egentligen ha tagit en promenad med Luz idag, men jäva piss väder, igår va de bra väder ju, men inte idag. dessutom så har jag en spekulant på bubblan, så jag var tvungen att skotta fram den ur snöhögen och den var fastfrusen! Hade skiiiit ont i ryggen idag efter allt snöskyfflande. Men tack vare Boij kom bilen lös, och den funka lite. Hopppas den blir såld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback