Skojigt värre.

NU börjar det hända något på jobbet igen, inte gällande gästerna eller så, utan de börjar byggas upp lite sociala band och planer. Detta beror ju självklart på att säsongens eldsvåda har lugnat ned sig så nu är de dags för personalen att ha lite roligt också.
Tex så ska jag, Marie och Madde ut på en längskidstur på fjället (trots att de är en jobbdag!) och ska åka över till vemdalsskalet ochäta lunch och sedan tillbaka. Skoj va?

Sedan så börjar planer om en personalutflykt ta fart också, när vi har stäng för säsongen så ska vi nog åka till ÅRE och gå på rundtur och självklart åka lite i backarna. Men det finns även bad som jag tjatar om.. så nu blev jag kallad deras säl. Haha.

Ännu en rolig idé yttrades (alla dessa idéer är Maries, och de känns superbra!) att vi ska ha vinlotteri varje månad. Alla som vill vara med ska satsa en flaska, den som kommer på 3:e plats får en flaska, 2:a plats 2 flaskor och den som vinner får resterande flaskor! Hoppas jag vinner när de lottas ut vitt vin ;)

Nu har jag äntligen något att se fram emot! woho!
Jag jobbar lätt här igen nästa säsong

Kommentarer
Syster

Åh va ni har det skojjigt! Vill oxå! Saknar dig! Puss

2009-03-18 | 15:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback