Slurp

Ojoj. Jag har försenad PMS. Varit otroligt lätt irriterad suckar frustar och pustar. Om något inte stämmer eller skiljer sig från den normala dagen så blir jag irriterad. Känns ganska jobbigt men jag kan inte råför när hjärnan slår bakut.
Jag vet att de är onödigt men hur kan man tämja humöret? Det är inte en dans på rosor hela tiden och de gör mig lite förbannad.
Har dessutom jättestora problem med magen, jag kan inte äta utan att jag får stora magsmärtor, och jag vill inte gå in mer på de, men jag fattar inte vad som är problemet, de kan vara stress och de kan bero på att jag känner sorg. jag vet inte. Jobbigt som satan är det iallafall, de kan ju vara därför jag har försenad PMS också?

Var på dollarstore i förrgår och handlade och jag hittade Ldb's nya deo och duschcreme så otroligt god! Jag kommer nog köpa upp hela lagret, känner mig stressad att någon annan kommer köpa upp dem innan jag hinner, så nu sitter jag och luktar mig själv i armhålan, de trodde jag aldrig ;)
(Om jag hade varit med L,D,S och berättat de är jag hundra på att de skulle skrattat ihjäl sig)

Jag fick en släng av städsjukan i onsdags, klockan 23 satte jag igång och panikstädade toaletten, stod på knä och skrubbade golven, väggarna.. ja allt. Men de såg faktiskt fint ut när de var klart. så nu vill jag bara ha en ny matta dit så blir det perfekt.. en vit, så toan ser större ut.

Vet inte när jag kommer få energi till att skrubba resten av lägenheten, men de lär ju ske någongång det också.

Igår hade jag långpass på jobbet. 8-20 men som tur var fick jag åka hem vid halv, så slut. Och nu har vi finbesök på b-riket. Lite ögongodis.


Kommentarer
Luz

Aaaaah hahahaha men din söta toka ;). Jag hade fan garvat ihjäl mej, ja. Bara av att läsa att du sitter å sniffar dej själv i armhålan får mej att dra på flinet ju hehe. Du är så härlig :)!

2009-03-13 | 19:08:35
K

haha jag vet helt sjukt, jag luktar så jävla gott i armhålan så jag är stolt över mig själv!!! haha

2009-03-15 | 22:18:36
http://charade.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback