Svisch

Min mage är som en spärrballong! jättejobbigt, den är totalt uppblåst och jag är fortfarande skit irriterad.. onödigt men sant.
Men som tur är så har jag min goda deo så jag blir gladare när jag känner doftvindar av den, UNDERBAR doft, vill ni lukta? ;)

Ännu en bytesdag har passerat och hjärnan är totalt urholkad. Finns ingen vettig tanke i den nu, om man skulle göra en scanning av den för tillfället så skulle den se ut som ett brunt torkat russin. (dock ser ju en hjärna ut som ett  russin redan) men ni fattar säkert va ja menar.

Jag skapade en pakt med mig själv att jag skulle hålla hårt i slantarna tills dess att jag åker utomlands igen, och därför började jag slänga ut saker på tradera som jag är 100 på att ja inte kommer sakna.
Dock dröjde de inte länge innan ja smög in på HMs hemsida och beställde lite LIVSNÖDVÄNDIGA saker.  Min enda förklaring är att man verkligen behöver kläder... och absolut nya underkläder.
Som tur är så är jag inte långsint så ja förlåter mig själv snart.

Jag har tröttnat på att alltid behöva böna och be, snart skiter jag i allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback