Home sweet home

Jag har säkert glömt att skriva en massa, men ja, vad kan man förvänta sig av mitt minne? Vi har gjort mycket, druckit mycket, handlat mycket och ätit gott. Jag åt förresten hummer på resan, så de känns super att man äntligen får göra lite.


Jag kan bara säga att jag uppskattar de livet jag lever, uppskattar mitt och J's förhållande och jag uppskattar min familj. Jag är också otroligt glad över att jag träffade Frida på resan, en hel go tjej som man verkligen kunde prata och skratta med.


Men jag har verkligen saknat de som finns här hemma med. Och vi har nu gett de flesta presenterna som vi köpte med oss hem..


Kommentarer
Frida

Hej gumman:) tack för inlägget:) Jo jag ska skriva lite mer tänkte jag men har inte hunnit än:) kan du inte skriva ditt mobilnummer till mig i min blogg, kommer inte publicera det:) så får jag tag i dig:) puss

2009-06-05 | 21:56:24
http://friiidaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback