Blev visst..




Blev visst lite missförstånd av mitt tidigare inlägg, när jag skrev att jag saknade mina vänner. Lilla söta Em trodde att jag inte räknade henne som en vän. Vilket betyder att jag verkligen måste förklara mig, skit unge.

Em och jag umgås otroligt mkt, det har blivit väldigt mkt under den senaste tiden/året. Hon är som min lillasyster på ngt sett. Och jag behöver inte sakna någon som jag vet att jag träffar konstant. Visst de va lite trist att vara utan henne när hon åkte till sthlm, men jag visste ju att de inte sjulle dröja länge till nästa gång vi sågs.
Det finns alltid en anledning till varför man inte nämns ibland.


Är du nöjd nu skit unge? Där får du för din dumma fråga =P haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback