Finally

Jag åkte till S i onsdags med Em, blev bjuden på mat och sedan skjuts ända hem, de kan man kalla service ;) Jag hade en del tvätt att ordna med och så ville jag se om jag hade fått klänningen som jag köpte för 3 veckor sedan, jag har fortfarande inte fått den, jag kanske har blivit lurad IGEN??? Jävla skit. Nu får de vara färdigt med tradera shoppingen, så jävla irriterande!

Igår när jag skulle åka hem i den nyfunna bilen så kom J innanför dörren. Chockad men glad, gud vad jag har saknat han. Har inte träffat honom på en vecka. Så vi myste i soffan framför en film, sedan kom Ola och tog min plats när jag var tvungen att åka tillbaka mot hemmet och mor. För idag var det att kliva upp halv 7 igen.
Men de timmarna jag spenderade med J gav mig ny energi. Jag älskar dig.

Idag var det en hemsk dag på jobbet, vi har fått en ny betalningsstation som inte vill fungera som den borde, priserna i kassan stämde inte riktigt och papperen som vi följer annars var också fel. Men efter lite stök och bök så hittade vi problemet i kassan med priserna och det hade inte blivit något fel med betalnings informationen. Jag lyckades lösa det men jag vägrar acceptera att det ska bli samma problem IGEN. för då kommer jag spy galla.

Imorgon ska vi öppna en halvtimme tidigare, känns lite sådär.. men om man har gäster som är stressade så har man, men hellre att man har stressade och glada gäster, än förbaskade. Inte sant? =)
Em ska äntligen börja jobba med mig nu, jag tycker egentligen att hennes första dag borde ha varit tidigare, men nu är de inte jag som bestämmer så skarp läge får gälla.. och räcka. Men hoppas bara inte att jag blir en elak bitch som jag brukar bli när jag blir stressad.

I morgon kväll gäller det att fira min svärmor, (känns konstigt att säga så.. varför heter de svärmor för?) SVÄR mor? Äsch, så är de.. men jag använder de sällan. Hon får heta de hon heter istället.
Ett kalas på kvällen med en massa folk förhoppningsvist. Det kommer säkert att bli roligt. Hoppas hon kommer ha de roligt och alla andra med såklart. =)

Nä nu ska jag se på "Morden i midsomer" som visas på kanal 3. Det ska bli intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback