Helgen:

I lördags åkte jag, Emelie och Maria till vemdalsskalet och fixade våra skipass för vintern, vi gick in på skidshoppen och jag hittade såklart saker som jag så gärna vill ha.

underställ i knallrosa, en långärmad tröja med dragkedja framtill längst upp vid halsen. och ett par byxor som är 3/4.  Dock kostade varje del såklart över 400.. så de kändes lite väl hårt.

sedan hittade jag ett par skor på rean (konstigt att jag hittar skor) dock var de emelie som testade dem, och de tyckte jag va bra, om hon köpte dem så slapp jag tänka på dem, men såklart köpte hon dem inte, så de dröjer sig kvar i mitt medvetande. typiskt!

Aja,
man kan alltid hitta saker på skidshopparna! Det blir dyrt i slutändan om man väl börjar ta fram kontokortet.

Men jag köpte inget! de tycker jag var bra. Men funderar fortfarande på skorna.. gaah

Vi skulle fika egentligen, men vi trodde att de fanns nå fik nere på V-dalen by, men de hittade vi inget, så vi åkte vidare och kollade om de fanns något öppet där vi ska jobba, men de gjorde de inte heller. Haha.

På kvällen blev jag bjuden på fin middag av mamma, det var över 200 personer som gick på middag och det blev en väldigt rolig kväll.
Det var självklart dans efter middagen men fulla människor gör mig tillbaka dragen nu mer, jag vet ju själv hur jobbigt de är att vakna upp dagen efter och då håller jag mig ifrån dem.

Mamma hade de jätte trevligt och fick många danser, jag satt mest och tog upp bekantskapen med folk som jag inte pratat med på länge.

Tack för en bra helg

På söndagen åkte jag hem till min älskling och kollade på honom medan han var bakis, lite skadeglad var man allt.
Jag va ju trots allt nykter kvällen innan, och de kändes så otroligt bra!


Kommentarer
mor

ja det var kul att du ville följa på festen. =)

2009-11-05 | 09:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback