If I had..

Om jag hade en egen dator:

skulle jag nog skriva en bok.

När jag var mindre skrev jag många noveller, jag älskar att fantisera och skriva.. och jag har tänkt på det väldigt länge. Varför skriver jag inte nu då kanske ni undrar? Jag vill inte skriva något på J's dator då jag inte vill att någon ska läsa det innan jag är stolt och nöjd med det själv. Jag vill inte att någon ska se saker som jag inte själv kan stå bakom till 100%.

Jag skulle lära mig mer om design
då jag kan ha mina egna program på datorn, jag kan sitta med den hur mkt jag sj vill.. (om det inte är så att jag har viktigare saker att göra såklart)

Jag kom inte på fler saker, men ja.. de räcker tycker jag. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback