Jag ser rött!

Jag har haft en bra vecka, en bra dag, men nu är jag så arg så jag skakar!

jag skulle bara åka hem från statoil, allt var bra, jag skulle bara ta mig den knappa vägen hem. Vad kan det vara? Max en kilometer, inte ens det emellan min parkering och statoil.
När jag kommer till centrum ser jag en vit bil svaja på vägen, den möter en silvrig volvo och de saktar ner, jag saktar självklart också ner, då stannar den vita bilen, silver bilen åker vidare. jag stannar också och då lägger den jävla bilen framför mig i backen, jag får panik och försöker lägga i min back, men hinner inte, för den vita bilen backar i hög hastighet rakt in i min bil. Jag hann nästan inte tänka, de enda jag tänkte var "han kommer se mig, han måste se mig" Och PANG min bil hoppar bakåt av kraften från den andra bilen, jag slår med händerna på tutan och skriker och när jag försöker kasta mig ur bilen ser jag hur den jäveln kör iväg med hög fart!

Jag blir galen och försöker gasa iväg efter honom, men min bil slirar och de låter förbaskat illa, min bil klarade sig resterande delen till min parkering. Det lustiga är att: jag hade självklart glömt min mobil i lägenheten och polisen fanns inte tillgängliga trots att de skedde cirka 30 meter ifrån polishuset. Och det bästa med allt var att telefon nätet låg nere! HELVETE! men lyckades ringa 112, jag var i chock och ilskan kokade i mig så jag störtgrät. Som tur är vet jag vad den bilen hade för reg nr, hoppas den jäveln åker på skadestånd eller något!

Medan jag pratar med polisen gick jag tillbaka och försökte skrapa undan de krossade bildelarna som låg på vägen.. lister, hela högra fronten är helt mosad.. de var ingen liten smäll..=(

Min ÄLSKADE BIL! HUR FAN SKA JAG KUNNA ÅKA PÅ JOBBET NU!? JAG MISSAR MITT VIKTIGA MÖTE IMORGON!

HELVETE JÄVLA IDIOT! 


Kommentarer
Luz

TUR du tog reg.numret för ägaren av den vita bilen SKA betala, punkt!! Man lägger väl för helvete inte i backen när bilen framför har kört iväg! Å min bil va me om en rejäl smäll oxå fast den stod snällt parkerad på gatan. Jag har inte sett röken av den på en månad nu. Dock så slipper jag betala en spänn eftersom den andra föraren helt tog på sej allt. Men du ska inte heller behöva betala. Puss på dej!

2009-11-19 | 08:15:12
http://luzzis.blogg.se/
Petra

fy tusan! jag skulle också ha blivit galen!

hoppas du kan sätta dit den jäkeln!

2009-11-19 | 08:49:24
http://urallasynvinklar.blogg.se/
Emelie

tänker på dig gumman..<3

2009-11-19 | 13:38:07
http://amoenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback