Lite nervositet bara

Idag är det måndag, hade en urtrist helg, hade planerat att jag skulle på forum men tack vare att jag blev sjuk IGEN så orkade jag inte masa mig ur sängen.
Men J som först inte alls skulle på forum, han var där båda dagarna, lite surt kändes det, jag ville ju dit också. Haha.
Men men, man får försöka se de positivt, jag börjar känna mig lite bättre iaf. Och igår gick jag ut en sväng till och med, de har jag inte orkat på jätte länge.

Idag ska jag till tandläkaren igen, dra tand nr 2... men som tur är tar de max 20 min, de läskigaste med tandläkaren är känslan när bedövningen börjar gå ur tycker jag.. de är scary.
Men de är också jobbigt att ha hål i munnen, känns ju som om de aldrig blir rent, varje gång man äter så är de alltid något som kilar fast sig i hålet där tanden igentligen borde sitta. haha.

Hm.. nu ska jag sitta och planera lite, försöka äta ngt innan tandläkaren..

huvva

Kommentarer
Sara - En dalkulla i Österrike

Urk, tandläkare är ingen höjdare.



SV. Hehe jag får försöka göra det, upp är typ inga problem, men ner är lite värre och då har vi ju vovve med oss också :) men de ordnar sig!

2009-11-09 | 13:11:13
http://candis.se
syster

stakare, tänker på dig! Hoppas allt går bra! Puss

2009-11-09 | 20:58:57
http://vidabuena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback