Ny frisyr kanske?

Kollade hur de gick för mina auktioner på tradera (inge bra, haha) och sökte på peruk bara för att se vad som fanns, och hittade denna,

Supersnygg ProffsDesignad Kanekalon Peruk - svart uppklipp!

(dålig bild jag vet)

 

Jag tänkte bara, skulle den frissyren funka på mig? hum... tål att tänkas på. Mitt hår har hamnat längst ner på prio listan.. så de kommer ta ett tag innan jag har skrapat ihop pengar till en tid hos frissan, men ja... lite planer måste man ju ha, dessutom så ser min lugg ut som ett helvete så den är uppsatt hela tiden.
TRÅKIGT!


Kommentarer
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Du de undrar jag med. Han vi bor hos nu röker ju också inomhus så de stinker uppe i våningen :P men vi får inte röka här hahaha småpuckat!



Vi vet inte om vi kommer tillbaka till sverige :P men i österrike kommer vi inte stanna hehe. Allt beror som sagt på H's jobb :)

Pratade med älsk om vovvarna, att Zamme inte kommer känna igen mig och bla bla men han sa det att "älskling, du är så inpräntad i hans lilla skalle så han skulle känna igen dig hur länge du än var borta" gissa vem som grinade hahahah!

Tänk att de kan komma ihåg en efter flera år egentligen..

2009-11-07 | 23:28:22
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback